Oldalak

2012. november 20., kedd

Viszonyítás kérdése...

... az egész...

Múlt héten rendeltem neten textilt, mert a kisvárosban, ahol lakom, annyira silány a választék kordból, hogy sírhatnékom van, ha rágondolok...

Még pénteken elutaltam a textilek árát, a jelzett postaköltséggel együtt, fenntartva, hogy amennyiben esetlegesen több lenne a posta, azonnal utalom a különbözetet...

Ma (kedden!) 12.47-kor kaptam az alábbi e-mailt (amit egyébként most olvastam az imént):

/bocsánat Mindenkitől, hogy ezt így és itt és most... de felpukkanok, ha nem írhatom ki magamból... és szándékosan levettem az aláírást, nem akarok hitelrontásért bíróságra járkálni... így név nélkül, beazonosíthatatlanul talán nincs rajtam támadási felület.../


Kedves Szilvia,
Megérkezett az utalás, egyetlen problémám lett csak, hogy az almazöld kordból nincsen csak 1980.- forintért,már nincs ez az olcsó !!! Még 290.- forint utalás kellene nekem , és akkor már küldöm is a csomagot !! Természetesen ha így megfelelő,
Üdvözlettel,
 
 
Sorban végig az egészen:
  • pénteken utaltam az esti órákban, ami azt jelenti, hogy az érvényben levő - 4 órás - szabályok értelmében hétfőn meg kellett, hogy kapják az összeget
  • amikor megrendeltem, az eredeti ár szerepelt a webshopban, azt gondolom, nem az én saram, hogy a honlap nincs kellő gyakorisággal frissítve
  • fűzöld kordot rendeltem (több más textil mellett), és nem almazöldet, ami azért szerintem nem mindegy
  • egyébként meg: milyen kereskedői magatartás ez...
  • lesülne a bőr a képemről, ha webshop üzemeltetőként ilyen üzenetet el mernék küldeni bármely vevőmnek
  • és bár nem vagyok a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokban járatos, de úgy gondolom, hogy ez tipikusan az az eset, amikor nem is kérhetne magasabb összeget még akkor sem, ha a kutya a kovászba sz*rik...
Ufffff.... és egyébként meg csak halkan jegyzem meg, hogy a rohadt életbe  azért mindennek van határa... nna, és egyébként is... äđĐ{Łł$ß÷€đä#&
 
.... és ez utóbbi kedvedre behelyettesíthető szép, cizelláltan megfogalmazott, mélyenszántó gondolatokkal, avagy ocsmány káromkodással... opcionálisan választható :o) 
 
Uuuuuhhhhh, máris jobb a lelkem :o)
 
Puszi Mindenkinek, és köszönöm, hogy meghallgattatok ;o)
 
Szilva
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése