Oldalak

2013. január 12., szombat

Futószalagon...

... varrtam, és varrtam, és varrtam.
Mutatom miket :o)

Őt befejeztem:
(Emlékeztek biztos, hogy hajkurásztam a fűzöld kord anyagot.. nagyon vágytam rá.. és egy igazi Tündér teljesítette a vágyamat. A linkre kattintva, a "kézhezvételi" poszt jelenik meg... némileg színhelyesebb fotóval :o)

 
 
Most nagyon tetszik ez a módja a virágzásnak :o) Olyan, mintha a virágok árnyékai lennének csupán... semmi sallang, csak az árnyak...

 
 
 
Ez az anyag, még mindig a korábban kapott és újrahasznosításra váró  gyönyörűség :o)
Nagyon szeretem a tapintását, és a játékos színét... látnotok kéne élőben... annyi színe van... más, ha napfényben nézed, más, ha borongós időben, más, ha szabadban, és más, ha szobában...
És ezúttal csavarintottam egyet a dolgon, elengedtem a megszokás rabságát és... és textilbőrt tettem az aljára... Szerintem ütős lett. Szerintetek? :o)

 
 
 
 
 

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése