Oldalak

2013. június 23., vasárnap

Ajándék..

... ajándék, amit én kaptam a sorstól, Istentől... mondjuk a blog születésnapjának alkalmából ;o)

Történt ugyanis, hogy csütörtökön Férjem hazarohant, s nekemszegezte a kérdést: "Mennyi táskád van, ami mozgósítható?"

El tudjátok képzelni, hogy milyen pöszén néztem? Meglehetősen ugyanis :o)
De azért összeszorult a gyomrom, hogy miről lehet szó... hiába no, öreg vagyok én már ehhez :o) :o)
Szóval feleltem a kérdésre, majd rögtön visszakérdeztem, hogy "Miért?????"

"Mert szombaton divatbemutatóra mennek a táskáid!" - jött a válasz...

A gondolataimban háromszor cikázott oda és vissza a kérdés: "Vattafaaaakkkk????"

Hát nos kérem, ennyi az előzmény... a magyarázat pedig:

Az idei 'Múzeumok éjszakája' alkalmából is megrendezésre került - sok más nagyon fontos program mellett - Lovász Márta kaposvári ruhatervező és szalontulajdonos divatbemutatója. Az Ő egyedi tervezésű ruháihoz használták az általam készített táskákat, ami számomra... nos igencsak megtisztelő volt, bár aki ismer engem, pontosan tudja, hogy zavaromban legszívesebben elbújtam volna... :o)

A férjem, az apukám és a nagylányaim készítettek fotókat, ezekből szemezgettem, hogy meg tudjam mutatni Nektek is. Nekem nagyon nagy élmény volt, de tényleg a víz vert, a szívem majd' kiugrott a helyéről, mikor a nevem kimondták, meg úgy általában... hihetetlen élmény volt, annyi bizonyos :o)
Természetesen a hétköznapi viselethez szolgáltak kiegészítőül az általam varrmányolt táskák, pontosabban 5 darab :o)

A bemutató Kaposvár egyik legszebb utcáján volt, amit amúgy mi kaposváriak csak "sétálóutcának" nevezünk a mindennapok során, noha a hivatalos neve Fő utca :o)
Mindenesetre szuperfantasztatikus :o) hely egy szuperfantazmányos divatbemutatóhoz :o)


 

 
 
 
 

 
 
Huhh... még mindig alig hiszem, hogy ez megtörtént velem... illetve a táskákkal ;o)
(és az egyik Riley Blake textilből készült táskám azóta a Fő utcai Elegáns Ruhaszalon kirakatában van... na, erre varrjatok gombot :o) )
 
 
Ugye, tényleg szép ajándék egy blogszülinapra?
 
:o)
 


 
 
 


11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ágicám :o)

      Köszönöm, szívből köszönöm Neked!

      Puszi,
      Szilva

      Törlés
  2. Hatalmas gratuláció!!!! ...és nagy ölelés!!! Szuper ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Noémi :o)
      (olyan boldogságos érzés még most is... és hihetetlen... még most is... :o)

      Ölelés,
      Szilva

      Törlés
  3. Hatalmas gratuláció!!! ...és nagy-nagy ölelés!!!

    Szuper ügyes vagy! ...és csodálatosak a táskáid!!!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Dorka Kedves :o)

      Köszönöm!
      Tudod, ugye, hogy fontos amit írsz ;o)

      Puszi,

      Szilva

      Törlés
  5. Drága Szilva!
    Hihetetlenül boldog vagyok, veled együtt! Az álmok lassan kezdenek valóra válni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tünde :o)

      Köszönöm... és igen... talán... :o)

      Puszi és ölelés,
      Szilva

      Törlés
  6. Gratulálok Szilva!
    Ugye tudod, hogy megérdemled?:)

    VálaszTörlés
  7. Micsoda fantasztikus fejlemények Szilva!!!! Òriási gratula, meg ölelés! Látom már TM :)
    Nagyon örülök Neked, Veled!
    Puszi, Kinga

    VálaszTörlés