Oldalak

2013. június 14., péntek

Táskakészítés I.

... avagy nekifutok :o)

Nézzétek el nekem a néha kicsit életlen felvételeket, a néha talán nem túl szakszerű magyarázatot.
Nem tanultam soha a varrást, ahogy annak szakkifejezéseit sem, viszont lelkesen, szeretettel, hovatovább szenvedéllyel művelem...

Anno (nem is oly' rég, s élénken emlékszem is rá) bizonyos lépések, bizonyos technikák, bizonyos "lépcsőfokok" meglépése iszonyatos fejtörést, kínlódást okozott számomra...
Mit, hogyan, milyen sorrendben... hogyan logikus, hogyan tökéletes... és egyáltalán hogyan fogjak hozzá...

Talán emlékeztek, hisz' emlegettem már, hogy nagyon sokszor "fejben" varrok...
Míg zötyög a gép, és készítek egy táskát, a gondolataim messze kalandoznak.
Például egy megvalósítandó terven... avagy a varrmányolás egy következő lépcsőfokának megmászásán.

Hála Istennek, és nem dicsekvésként írom, ezt azért szögezzük le, eléggé rendben van a vizuális képességem (ejjjha... hogy én ezt így le merem írni... haladok, kérem alássan.. haladok... meglátok magamban valamit, ami talán jó, s, hogy én ezt le is merem írni? nahááát... de azért jó érzés ám :o)
szóval elkanyarodtam... na tehát, az úgy van, hogy átgondolom, hogyan készíteném el, s bizony azt fejben végig is csinálom... és itt jön a vizuális készség... hogy "végignézem" a folyamatot a gondolataimban...

Nahhh, ez most pont úgy hangzik, mintha zizi lennék :o)
De azért remélem értitek, hogy mire is gondolok ;o)

És akkor ezt egészen addig művelem, míg a "mozi" vége - uhh, ez most megint idétlenül fog hangzani - "eredményes" :o)

Addig bizony nem nagyon merek nekifogni a gyakorlatban... volt régebben ilyesmi próbálkozásom, hogy az első fejben varrás után - had' ne mondjam: eredmény nélkül - "adduramIstendeüstöllést" módon nekiugrottam... volt is, hogy lekonyult a szám széle rendesen a kudarc után... mert ami elvben működhet, az nem biztos, hogy a gyakorlatban is kivitelezhető... :o)

De sokat beszélek írkálok már megint :o)

Szeretném megosztani Veletek, hogy mik azok a dolgok, melyek azok a lépcsőfokok, amelyeket már megléptem, amelyek megtapasztalásán már túl vagyok... nem titkok ezek, csak nem gondoltam, hogy túlzottan érdekelhez bárkit is...

Aztán a rendhagyó poszt után bebizonyosodott, hogy mégis :o)

És akkor arra gondoltam, hogy ha csak egyetlen ember is könnyebben veszi a lépcsőket az általam készített képes beszámoló és leírás után, már megérte, hisz' tényleg nagyon jól emlékszem a kezdeti nehézségekre, az állandó információ hiányra, a bátortalanságra... hát más ne járjon így, íme a "mozi" ahogy én látom :o)

A következő posztokat részekre szedem, hogy ne egyetlen képtenger legyen az egész.
Én általában ebben a sorrendben varrmányolom a táskákat, így készítem a "hozzávalókat"
Azt gondolom azonban, hogy a sorrend mindenki kedve és ízlése szerint variálható ;o)
A lényeg, hogy minden hozzávaló meglegyen :o)

No, akkor indulhatunk?

Íme a hozzávalók:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése