Oldalak

2013. október 13., vasárnap

Megígértem...

... hoztam hát a képeket ;o)

Azért annyit elöljáróban szeretnék megosztani Veletek, hogy a Koraszülöttekért Közhasznú Egyesület honlapján meghirdette a Plakátolj és Fotózz játékot, méghozzá a közelgő koraszülöttek világnapja alkalmából.

A játék végén a fődíj mellett, további ajándékok is kisorsolásra kerülnek. Többek közt egy Minden, ami papír és a SzilvaFolt Táskák által megálmodott és megalkotott táska-notesz szett is :o)

(KORE facebook oldala )

Nos, a táska és a notesz készítéséhez szükséges elő-, és hátlap elkészült, így mutatom Nektek is :o)




 Ezt is szeretném megmutatni, mert nekem már ilyenem is van :o)
 És íme, a táska, és az említett elő-, és hátlap, amiből majdan a notesz készül :o)
 
 
 
Bár nem nagyon való ide, de azért el szeretném mesélni... almás palacsintát készítettem ma ebédre a családnak (ezen a hét végén négy gyerek anyja voltam :o)
Időben nekiálltam.... és csak sütöttem, és sütöttem, és sütöttem, aztán delet harangoztak, leültettem a brigádot, hogy egyenek, mert szerintem az éhségtől már kezdtek meghibbanni :o)
És csak álltam a tűzhely mellett és még mindig sütöttem... egészen délután 3 óráig.. el tudjátok képzelni, mi mennyiség lett? Na jó, kicsit lassabban sül a benne lévő reszelt alma miatt... no, de tényleg tetemes mennyiség lett a végeredmény.. azaz, lett volna, ha közben nem fogyatkozott volna újra és újra :o) Mert a gyerek-sereg ki-kisomfordált a konyhába, és csóringált ráadást ebéd után is :o)
Hogy miért írtam le mindezt? Hát minimum megérdemlem (naná, hogy kicsikarom magamnak :o) a "Mária-valagrendet" a kitartásomért... a derekamat meg hagyjuk, mert a végén már úgy éreztem, hgoy leszakad, de majd elmúlik :o) :o) :o)
A fő, hogy a család elégedetten állt fel az asztaltól, tele pocakkal, tejfölös és fahéjas-porcukros szájszéllel :o) :o)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése