Oldalak

2014. április 16., szerda

Szitakötőn túl...

... van a tarsolyban egyéb is ;o)

Emlékeztek még arra, amikor elkezdtem a táskakészítést bemutatni?
Akkor is ezt a textilt használtam ;o)
Kell-me Évitől vásároltam hozzá a textilt és bizony alaposan bevásároltam, hisz' jócskán maradt még, úgyhogy hozzápróbáltam többféle színű textilbőrhöz. Úgy vélem, ezzel az okker árnyalattal jól mutat:





Ahogy azt bizonyára észrevettétek... a pántja lecsatolható... lenne, ha lenne... mármint van, úgy értem a textilbőrből készült, állítható hosszúságú pánt készen van, csak a delfinkapocs* nem érkezett még meg a messzi távolból**, így a készrevarrás várat magára...

* így hívják egyáltalán?
** így jár az ember lánya, ha külföldről szerzi be a fém táskaalkatrészeket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése