Oldalak

2014. július 24., csütörtök

Lélekcseppek...

... legalábbis, ha nem csalnak meg az emlékeim, erre a mintájú textilre mondják a hozzáértők, hogy "lélekcsepp mintás" :o)

Ha meg nem így van, hát az sem baj, mivel nekem ez az elnevezés nagyon is tetszik, én biza' akkor is így fogom mondani és írni, akinek meg nem tetszik, hát reklamáljon :o)

Egyébként az meg úgy volt, hogy ennek a textilnek külön története van.
Dehát melyiknek nincs, ami hozzám, a kezeim közé kerül?

Brigi, az hiszem mondhatom így, törzsvásárlóm*.
A slusszpoén a dologban, hogy az első meskás vásárlását követően derült ki, hogy majdnem szomszédasszonyom is :o) Nem egy házban ugyan, de tényleg alig egy szusznyira lakunk egymástól.
A lényeg, hogy egyik gyermekét a manapság népszerű Mei-Tai babahordozóval "szállítmányozta".
Na, és akkor, hogy ne legyek hosszú, a legesleglényegesebb, hogy a babahordozó anyagából maradt egy incifinci darabka (fogalmazzunk úgy, hogy mutatóba, és akkor elképzelhetitek, hogy mekkora lehetett a textildarab). És ez a textil Briginek a szívéhez nőtt. (Mondjuk ez részemről maximálisan érthető :o)

És az én Brigim elhozta hozzám (ami meg egy akkora megtiszteltetés számomra, hogy szerintem arról Őnéki halvány fogalma sincs), mert megbízott bennem, és azt kérte, készüljön belőle táska.

Eddig rendben vagyunk. Ugyehogyugye?

Oké-oké, de melyik textilbőrrel...
Hát(tal nem kezdünk mondatot, de én most mégis) a türkiz és a málna (pink) jól mutat mellette.
Brigi a málnaszínűre voksolt.
Én meg megmakacsoltam magam (tőlem szokatlan módon) és elkezdtem érvelni a türkiz mellett finoman, de azért presszionálva a kedves "szomszédasszonyt" :o)

Brigi - mettől jobban érveltem, annál határozottabban - kiállt a málna mellett... mire én:
"Oké, tudod mit? Kapsz tőlem ajándékba egy incifinci táskát a leeső textilből, türkizkék műbőrrel"

Hát így valahogy...

A lélekcseppes anyag egyébként tényleg gyönyörű...

Addig forgattam, méricskéltem a textilt, míg a nagyobb (hahahaaa) darabot lefarigcsálva, elkészítettem a Brigi által rendelt Medium Bag méretű és fazonú női táskát:

(csepp magyarázat: a táskáról oltári béna** képeket készítettem, de ahogy kicsivel később nyilvánvalóvá teszem, hogy milyen ember is Brigi, kaptam tőle gyönyörű fotókat)

Én vétkem béna fotóm...

Brigi szép fotója...
Bleeee... én béna fotóim (nohát, hogy ránézésre megmondtátok? ki gondolta volna... :o) :o)

És ez nagy kedvenc (naná, hogy Brigi vagy a Zura lőtte)
Ezen a legutolsó képen a legigazibb a színe :o)

Mindjárt mutatom az incifinci táskát is ;o)


* igazából sokkal több annál... képzeljétek, már sütit is hozott és csokit is és egyébként is .... na jó, színt vallok: tulajdonképpen azt hiszem, süti és csoki nélkül is nagyon szeretnivaló lélek :o)
** mentségemre szolgáljon, hogy az idő borult volt és csurgott az eső...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése