Oldalak

2014. október 14., kedd

Valami frappáns...

... indítás kéne, főleg így több, mint 1(?) UPDATE: 2,5 hónap kihagyás után.
Nem tudom mi volt, ami gátat alakított ki bennem. Sokat méláztam, kutakodtam, belső "körutakat" tettem, hogy felfejtsem a szálakat, de mára elengedtem ezt a megfejthetetlen titkot. Nem tudtam alkotni, nem tudtam varrni, gyakorlatilag augusztus közepe óta a családnak éltem, a gyerekekkel voltam 24 órában, és még azon túl is.

A nyár hipp-hopp elmúlt, őszi hónapokat élünk, noha a gyönyörűen szikrázó napsütés és a hőmérséklet némileg hihetetlenné teszi a tényt, hogy októbert írunk, annak is a 13-dik* napját :o)
Trikóban és farmerben, szélesre tárt ablak mellett írom ezt a bejegyzést, fülig érő szájjal, boldogan :o)

A lényegre térve: kb. két hete betángálódtam a Takko-ba, gyerekeknek kerestem ruhát, zoknit, egyebet, s éppenséggel körülnéztem a női részlegen is. Megakadt a szemem egy fekete női táskán, ami egyes egyedül kókadozott az akasztón. Odamentem, kézbe vettem, jól szemügyre vettem, majd megbeszéltem magammal, hogy ugyan meg nem veszem, hiszen ezt én is el tudom készíteni.
Kisműhelybe beérvén** fogtam a spirálfüzetet és gyorsan lerajzoltam, hogy el ne feledjem, és mivel rég nyekeregtem magamban egy új táskáért, üstöllést nekiálltam szabni is.
Íme a gyors vázlat, a méreteket szemmértékkel saccoltam a boltban, a kisműhelyben viszont már a vonalzót is használtam ;o)


Ahogy a képen is látszik, a táska álló "formátumú", elején egy rávarrt, fedlapos zsebbel.

Nosza, kiszabtam mindent, applikáltam rá kedvemre való virágot, aztán rájöttem, hogy az eredetileg kiszerkesztett szabásminta szerint nem tudom a zseb fedlapját "hogyanmiképp" rávarrni, az ugyanis takarná a virágot... így gyors fejtörést követően, a zsebnek kiszabott (és virággal díszített) részt elfordítottam 90 fokkal, oldalt kipótoltam annyi (eltérő színű) textilbőrrel, hogy végigérje a táskát széltében és végül cipzárossá varázsoltam :o)

Így született meg egy vadonatúj táskafazon, ami nemcsak fantasztatikus, hanem hihetetlenül jól kihasználható. Az elején ugye a fent leírtak miatt "levődött" egy nagy méretű cipzáros zseb, a hátuljára szokás szerint kapott cipzáros zsebet és a mondhatni megszokott módon, a belsejében is egyik oldalon cipzáros zseb van (no persze a telefonnak való osztott zseb mellett).
Éééés most jövök rá, hogy a táskám még le sem fotóztam, így nem tudom egészben mutatni Nektek.... csupán a facebook-ra töltött képet tudom mutatni...

Akkor most gyorsan balra el, lövök képet és mindjárt jövök ;o)

Itt is vagyok... szóval egészben így néz ki:
(a függőleges okker sáv lett a toldás :o)
No, így valahogy... és akkor történt, hogy elindult a vezéhangya és azóta születnek az újabbnál újabb összeállítások, egészen elképesztő formákkal, színekkel :o)

Hozom azokat is hamarosan, habár szemfülesebbek a SzilvaFolt facebook oldalán részleteket már láthattak :o)


* nem, nem tévedés, mert bár ma már 14-e van, a poszt tegnap íródott, csak a laptop délután újra elment tojni...
** igen, van kisműhely... titkos helyen ;o)

3 megjegyzés:

  1. Drága Szilva,
    de jo hallani, hogy ismét tele vagy tetterövel, nyakig a munkàban! Ne agyalj a a szünet okàn, szerintem egyszerü...a kreativ léleknek (nem futószalagszerüen gyàrtja a hadonlókat éveken keresztül), kellenek ezek a pihenö, töltekezö idök. Nekem 2-3havonta biztos van 1-2hetem, amikor nem megy semmi. Elfogadtam. Kell.
    Nagyon örülök, hogy magad nekiàlltàl a táskának, mert valami fantasztikusan egyedi, csaj RÁD jellemzö született. Ezer közül is ki fof tünni! (Ne érts félre, az eddigiek is csodásak!Ez most mégis más, teljesebb, személyesebb)Ah, de nehéz néha azt szavakba önteni, amit érzübk!
    Szuper vagy Szilva!
    Baráti öleléssel,
    Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem érZem, hogy mire gondolsz :o)
      És köszönöm Kinga... tudod, azon emberek közé tartozol régesrég, akiknek a véleménye több, mint fontos számomra... nemcsak a tudásod, az emberi mivoltod okán is <3
      Én is ölellek :o)

      Törlés
  2. Szilvikém! Dolgozz szorgalmasan... Az alkotáshoz idő kell... nèha sokáig tart hogy összeálljon egy álom.. de a te kezed alól csodák kerülnek ki!!! Jó lenne egy téli táska nekem is! pusziiiii Mariann

    VálaszTörlés