Oldalak

2014. december 17., szerda

A lúd meg legyen kövér...

... és bár a google statisztikája szerint a való világ, Michael Schumacher, Robin Williams, Jules Bianchi a legkeresettebbek közé tartozott az idén, én mégsem róluk szeretnék írni, hanem arról, hogy Andrea, aki az előző posztban bemutatott táskát rendelte, tulajdonképpen ezt a táskát rendelte először :o) :o)

Történetünk 2004-re nyúlik vissza, amikor is első gyermekünket vártuk mindketten, s az Index fórumon beszéltük meg - többedmagunkkal - a babavárás, az anyaságra való felkészülés, később pedig a babagondozás édes "gondjait" :o)

Az akkor összekovácsolódott "kemény mag" azóta is (Jézusmáriaszentjózsef, már több, mint 10 éve!) összetart, együtt van és kommunikál, noha a találkozások sajnos megfogyatkoztak... mégis azt gondolom, hogy az azóta eltelt idő bebizonyította, hogy erős kötelék van a maroknyi ember között :o)

És - ahogy tudhatjátok nálam :o) - egy szónak is száz a vége, Andrisommal egyidős kislányának szeretett volna egy olyan táskát a régi helyett, amellyel a zeneiskolába tud járni, amibe beleférnek az A/4-es méretű kották, könyvek és füzetek.

Teljesen szabad kezet kaptam... meg egy képet a kedvenc dallamról :o)
Nyilván faggatóztam azért, nem hagytam magam :o)

Harapófogóval a kezemben :o) :o) megtudtam, hogy jelenleg - ahogy Andrisomnál - a kis versus nagy korszak zajlik, avagy kicsi még, de már nagy is, ennek megfelelően az ízlése sem babás már, továbbá a kedvenc színek a kék, zöld, fekete, lila...
 ... nem mondom, hogy egyszerű volt... elképesztően hosszú ideig hordoztam magamban a gondolatokat, az elképzeléseimet, míg kigömbölyödött a végére egy olyan kép, ami szerintem kellően alkalmas arra, hogy... hogy egyrészt a táska a feladatát beteljesítse, másrészt pedig visszaadja azt az ízlésvilágot, ami jelenleg (és reményeim szerint a későbbiekben is) a kislánynak tetsző :o)

Aztán továbbgondoltam, hiszen praktikusan szerettem volna, ha a táska nem csupán egy éven át kíséri a kislányt a zeneiskolába, hanem akár éveken át. Olyan "vágyam" volt, hogy sikerüljön elérnem: most és majdan is büszkén viselhesse az egyedi táskáját.
Hogy akár évek elteltével se legyen ciki...
Szerintem - és a fb-on közzétett képek alapján mások szerint is - sikerült megvalósítani :o)

És, hogy hol a lila szín?
A táska belsejében ;o)
A hátulján és a belsejében lévő cipzáros zsebek színe gyönyörű padlizsánlila, a táska bélése pedig egy egészen elképesztően vagány design textil. A facebook oldalon már megmutattam, méghozzá itt ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése