Oldalak

2014. december 17., szerda

Lakástextilből táskát?

Nanáhogy :o)
Évit szerintem nem kell bemutatnom Nektek, sokan ismeritek Őt a webáruházából
Igazi pozitív személyiség, rendkívüli módon szeretnivaló a jelleme, az egész lénye miatt :o)
No, mivel egészen különleges kapcsolat alakult ki köztünk (nem, nem üzleti, kizárólag emberi), szerettem volna Őt megajándékozni valami módon. Nem mesélem el az egész történetet, egyrészt, mert nem biztos, hogy mindenki kíváncsi rá, másrészt meg, had' titkolózzam egy kicsit ;o)

A lényeg, hogy a Kell-me készletén lévő design textilek közül, kettőbe beleszerelmesedett, így kértem, hogy küldjön nekem egy-egy táskára valót belőlük, hogy varrmányolhassak meglepetést :o)
(micsoda meglepetés lehet, hogy táskát készítettem hihihi :o)

Évi kicsi fiaival közlekedik, így a pelenkázótáska elnyel mindent, ami a kisfickókkal kapcsolatos, így kisebb méretű táskára van szüksége az iratok, kulcsok, telefon cipeléséhez. Így a Mini Bag méretű táskát készítettem el számára: 
Csokoládébarna textilbőrrel, jobb oldalon való viseléshez, állítható hosszúságú pánttal, hátulján cipzáros zsebbel, belsejében cipzáros és osztott zsebbel.
Mandalás.
Mi más lenne, mint imádnivaló? :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése