Oldalak

2015. március 4., szerda

A rejtély...

... vagyis, hogy mi adott ihletet ennek a táskának az elkészítéséhez :o)

Hihi... és csak a blog olvasói, illetve az idetévedők (akik remélem maradnak is) látják, mert ronda malac módjára, úgy döntöttem, a facebook oldalon időzített bejegyzésként majd csak vasárnap jelenik meg :o) :o)

Szóval valamikor régesrég (vagy réges rég?) a nővérem betévedt egy R-betűs drogériába (vagy M-betűsbe? Nem emlékszem...), hogy a Holdhoz igazodó "nőies ügyben" szükséges felszerelést szermányoljon. És a pénztárnál, fizetéskor a kezébe nyomták ajándékként ezt:

Ez egy, a szermányolt holmi tárolására szolgáló, táskában tartandó alkalmatosság :o)
No persze a Nővérem (imádlak tesóm, hahó!) leleményes akárcsak én és nem a kijelölt célra használja, hanem olyasvalami tárolására, amit kávéhoz szokás "fogyasztani" :o)
A lényeg, hogy - tudjátok jól, hisz' írtam róla... írtam róla? - minden szombaton reggel nagyikánknál főzünk, hogy aztán délben az egész naaaaagy család együtt ebédelhessen.
Márpedig mi ebéd után le szoktunk gurítani - testületileg - egy jó feketét.
És mióta ez a bizonyos tároló megvan, szombatról szombatra kacérkodott velem.
Mígnem ez év január 24-én lőttem róla egy fotót... mármint a fentit :o)
Mamucikánk jóféle viaszosvászonnal fedett konyhaasztalán ;o)
És akkor elhatároztam, hogy ebből bizony táska lesz vala'

Lőn:

Sötétbordó és törtfehér textilbőrből készült a táska, az applikáció elkészítéséhez pedig fekete és piros textilbőrt használtam :o)
A táska szerintem bohém, bevállalós és nagyon nőies... ennek megfelelően úgy gondoltam, hgoy a bélés is legyen valami nagyon vagány. Így élénk piros alapon fehér pöttyös pamutvásznat használtam a készítéskor ;o) Ha jól megnézitek, kikandikál a hátlapon lévő cipzáros zsebnél cseppet :o)
A képen szereplő nő sziluettjét világosszürke cérnával "rajzoltam" körbe, apró, rövid öltésekkel, hogy minél precízebben tudjam az arc, orr, áll, nyak, váll és kar vonalát "követni" (és jáááááj, mennyit bíbelődtem azzal a milliméternyi szájjal.. na jó, lehet, hogy van 2-3 milliméter is :o)
Gondolom észrevettétek már, hogy a kép nem tökéletes mása az eredetinek... a virágok nálam abszolút stilizált formát kaptak, hiszen a hangsúlyt pont a nő alakjára szerettem volna helyezni.
Aztán a kalapon nem fehér, hanem piros sáv van, ráadásul "leszakajtottam" a virágot is :o)
A ruha alsó és felső részét nálam egy fekete öv választja el ;o)
Jah, és a nyaklánc... a képen az én tudásomat meghaladóan "csicsás" lánc van, így a nőszemély tőlem egy egyszerűbb nyakéket "kapott" :o)

Ki viszi? :o) :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése