Oldalak

2015. március 18., szerda

FanniFlóra

Így.
Egyben.
Szeretem leírni, szeretem fejben "kimondani" :o)

FanniFlóra egy tündéri, kedves, és velem egy hullámhosszon létező fiatal hölgy.
És a kapcsolata Édesanyjával fontos számára.
Ahogy nekem is, a saját Édesanyámmal való kapcsolatom.
Hosszas, a végén már egészen magánjellegű beszélgetéseink során kiderült, hogy a fent leírtakon kívül rengeteg közös vonásunk van annak ellenére, hogy két különböző korosztály "képviselői" vagyunk :o)

És egymásra találtunk.
Isten akarata vagy a sors írta így elő az utunkat... nem is fontos már.

Megtisztelő volt, hogy Ő is bízott bennem, hogy nyugodt szívvel bízta rám ennek a táskának az elkészítését:

Sokat és sokszor beszéltünk arról, hogy ezt a franciás hangulatú textilt mely színű textilbőrrel "házasítsuk". A pirost hamar kiejtettük a játékból, mert FanniFlóra alapvetően visszafogottan öltözködik, s nem igazán színe a piros :o) Felvetette a barna és a fekete színt, nosza gyorsan összefotóztam mindent, huncut módon a képek közé csempészve az addig szóba sem került szürke színű textilbőrt ;o) Természetesen többször kihangsúlyoztam, hogy a döntés az övé... mégis próbáltam ilyen csalafinta módon sugallni, hogy mely szín mutatna igazán jól - a piroson kívül - ezzel a textillel. Nehéz dolog ez, mert egyrészt én ugye látom élőben, hogy miképp fest együtt egy design textil és egy textilbőr... másrészt ugyebár nem vagyunk egyformák, ilyeténformán az ízlésünk sem lehet mindig megegyező :o)
FanniFlóra - meglepő? - a szürke mellett döntött ;o)
Szerintem nagyon jól döntött :o)

Ha észrevettétek, hát jól látjátok... nincs rajta az állítható hosszúságú, lecsatolható pánt.
Ez a táska ugyanis múlt héten elkészült már, de olyan borzalmasan szutykos idő volt, hogy esélytelen volt az amúgy is nehezen fotózható szürkét, színhelyesen leképelnem... hazahoztam hát, hétvégére ugyanis, egészen pontosan vasárnapra, azt ígérték, hogy "berobban a tavasz"... nos nem robbant be :o( így fotózni sem tudtam, úgyhogy ma (kedden) visszavittem a kisműhelybe... a pánt, ami - mondtam már? - hehe... lecsatolható... és lecsatolt állapotában itthon is hagytam...
A nap viszont ma gyönyörűen ragyogott, FanniFlóra pedig izgatottan várta a képeket (mert egy ronda malac vagyok és a műhelyből küldtem múlt héten egy nyers werkfotót, amit pfuj, de izé vagyok... átállítottam fekete-fehérre :o) :o) FanniFlóra látta hát a kész táskát, csak épp a színeket kellett erőst odaképzelnie.. ugye FanniFlóra? ;o) :o) Oh, és, hoyg miért nem hétfőn vittem a kisműhelybe? No, ez egy külön poszt lesz... egyenlőre legyen elég annyi, hogy kényszerszabadságon volt az egész családom tegnap (hétfőn)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése