Oldalak

2015. március 9., hétfő

Nagyon csípem...

... mármint az olyan helyzeteket, amilyen például Heni táskája kapcsán alakult ki :o)

Történt ugyanis, hogy a "kézhezvételt" követő napon, az új táskával ment dolgozni... és a "dolgozóban" meglátta egy kolléganője az új táskát, és úgy döntött, hogy a tavaly rendelt mellé, ugyanabban a színben és ugyanazzal a design textillel (és most irgum és burgum Heni és Nóri, mert nem tudtam fotózni anno és ígértetek nekem fényképet és nem kaptam, szóval nna :o) ... bizony ugyanazzal, amit most sem linkelni, sem mutatni nem tudok... zárójelben dörmögöttek miatt, szóval minden ugyanaz, csupán a méret és fazon lenne "új" :o)

Tudtok követni?
(mert én magam egyáltalán nem... remélem el tudtátok szedni a lényeget: Nóri tavaly rendelt egy pakolós táskát ezekből az anyagokból és most ugyanezek felhasználásával szeretett volna egy ilyen Midi Bag típust is.. éééérted már Szilvi? :o) :o)

De, hogy abbafejezzem a szövegelést (amit rendszeresen nem tudok, muhahha) és mutassam is azt, amiről beszélek.. jajj nem, még annyit (hehhheeeeehe)... vasárnap, otthon fejeztem be a táskát és mostanáig lapítottam, mint ama bizonyos méregtelenítési végtermék a sűrűben... miért? Hát, hogy ma legyen lehetőségem lefotózni és megmutatni :o) Mert tavaly a lányok olyan sürgén és fürgén jöttek a táskáikért, amikor azok elkészültek, hogy időm nem volt felocsúdni, nemhogy fotózni :o)
Mondjuk nem csodálom, hogy igyekeztek értük... cirka 1 hónapot vártak rá mindketten (mármint Heni is és Nóri is) :o)

Off gombot benyomtam ;o)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése