Oldalak

2015. augusztus 11., kedd

Hűűűű, az áldóját...

... behatárolni sem tudom, hogy mikor rendeltem ezt a textilt.
Arra azonban határozottan emlékszem, hogy Textil Cottage Nikiék webshopjából :o) származik :o)

Kalandos úton került hozzám, kalandos volt az útja, s a megérkezése is... nem tudom, Niki emlékszik-e arra a napra, mikor sok-sok telefont váltottunk egymással :o) :o)

A lényeg, hogy megérkezett, avatódott, felkerült a polcra és elfeledődött várt a sorára...

És jött a vezérhangy, és túrtam és kombináltam...

És a sorsa megpecsételődött.
Egyszer leszabtam a nagy méretű (Medium Bag) táska lapjait, majd a megmaradt mennyiségből kiokumláltam, hogy lesz egy Midi Bag. Naná, hogy üstöllést leszabtam azt is :o)

És bár mindkettő elkészült azóta (hűű... talán már két hete is), fotóm egyenlőre csak a Midi Bag-ről van.

A pasi, akinek épp tegnap múlt 14 éve, hogy a kezébe adtam az életem, szóval a pasi azt mondta, hogy faintos :o)

A képek - szokás szerint és sajnos - nem tökéletesek, úgyhogy csak mondom: el kell hinnetek, hogy indigókék és türkizes textilbőr kombó :o)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése