Oldalak

2015. augusztus 23., vasárnap

Úúúúú....

.... bizonyhogy... mert ezt a táskát meg majd' elfelejtettem itt a blogon is megmutatni.

Úgy sejtem, hogy néhányan nem ismeritek a SzilvaFolt Táskák facebook oldalát, így csupán a blogot olvasva, lapozva értesülhettek újabb varrmányaimról... így afféle becsületbeli ügy számomra, hogy itt is jelentkezzem, itt is bemutassam az elkészült táskákat. Akár megrendelésre készültek, akár csak úgy :o)

Ez a táska csak úgy készült...
Feltöltöttem a facebook oldalra egy részletfotót, bár az igazat megvallva, a fotó megmutatásakor - ahogy a kép mellett olvasható is - a táska már kész volt. Én magam is alig vártam, hogy megmutathassam.

És akkor, mikor végre sikerült normális fényviszonyok közt lefotóznom, hogy aztán a képszerkesztő fölött gübbedve a hajam az égnek álljon miután sokadszori nekifutásra sem akart a program kooperálni velem... szóval hosszas baszirgálást követően logózni tudtam a képet, aztán feltöltöttem a facebookra és bang... azt hiszem fél órán belül megvolt a gazdája :o)

Már a naptáramban van a következő megrendelés is, ezúttal kék textilbőrrel, fülek nélkül ;o)
Ámdeviszontellenben hosszú pánttal :o)

De ne szaladjak már ennyire előre, mutatom a táskát, amiről eddig lotyogtam ;o)

A textil miatt, hogy minél nagyobb felületen tudjon érvényesülni a gyönyörűséges brit "jelképek" hada, nem számoltam a felső textilbőr sávval... azt hiszem cseppet sem baj :o)

Anglia, illetve ami első blikkre beugrik, szerintem mindenkinél...

London Eye...
...Union Jack és az összetéveszthetetlen "underground" felirat
... Cambridge... és a medveszőr "süpek" a kizökkenthetetlen királyi testőrség Coldstream Guards alakulatának tagjai fején...
... London Eye again... és egy falatnyi a híres double decker-ből...
... Union Jack közelről (no meg persze egy nagyméretű hátsó, cipzáros zseb ;o)
Hát na... azt hiszem ez a textil sokunk kedvence lett, lesz :o)
Mindenesetre "ájlávit" <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése