Oldalak

2015. október 16., péntek

Nem bírom ki...

... hogy meg ne mutassam azonnal...

Az előző posztban említést tettem Éviről és a Kell-me webáruházról.
Ez a gyönyörű, magenta színű műbőr is onnan való ;o)

A könyvekkel megrakott polcot ábrázoló design textilt még tavaly(?) rendeltem a tengerentúlról és bár merevítve, bevasalva volt már, nem tudtam mivel mutatna igazán jól...

Mikor azonban megkaptam a már említett magenta textilbőrt, tudtam, hogy sort kell kerítsek erre a táskára (is).

Rendelések készültek és készülnek, de néha lopnom kell időt azért, hogy tudjak "csak úgy" táskákat készíteni. No, az elmúlt napokban minden nap csipkedtem ilyen kis "lopkodott" időket magamnak, míg végre elkészült.

Medium Bag kivitel, vagyis sok holmit elnyelő, pakolós méretű fazon.

Méretei:

Szélessége alul 26 cm,
szélessége felül 35 cm,
magassága 32 cm,
talpszélessége pedig 12 cm.


Fülei az új "módi" szerint készültek, kényelmesen vállra lehet venni.
Testen keresztben felvéve az állítható hosszúságú pánttal viselhető, de a pánt, amennyiben épp nincs rá szükség, lecsatolható :o)

A táska hátoldalán cipzáros zseb van, ahogy belül is, de tudjátok mit?
Inkább mutatom a képeket ;o)

A táska jobb oldali viseletre készült, hátoldalán cipzáros zseb:
Könyvek, könyvek és könyvek... no meg egy cuki bonbonier :o)
A hosszú pánt lecsatolható...
Belül egy cipzáros zseb, s a kép jobb alsó sarkához közel látható a másik oldalon lévő (három részre) osztott zseb:

Szabad préda ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése