Oldalak

2015. október 30., péntek

Rövid leszek...

... mert nagyon fáradt vagyok (23:28-kor kezdem írni ezt a posztot), pedig ez a táska méltán érdemelne hosszabb bejegyzést is.

Mini Bag kivitelben, bal oldali viseletre készítettem fekete és piros textilbőrből.
Elejére tulipán motívum került, mely motívumot kedves barátnőm rajzolta meg, s engedélyt kaptam a táskákon való megjelenítésére.

Tulipán... mert egyik kedvence ez a virág (ha nem a legkedvencebbje) a táska tulajdonosának, no meg azért is, mert Hollandiában tartósan divat a tulipán :o)
Igen, ez a táska is Hollandiába utazik.


Lássuk csak, miről is beszélek:


Igazán szívvel és lélekkel készült, telis-tele szeretettel, s tudom, hogy a tulajdonosa is szeretni fogja annyira, mint amennyire én szerettem készíteni (s, mint amennyire én szeretem a tulajdonosát :o) )


(baszki... most nézem, hogy a profilt módosítanom kell... már nem 36 éves vagyok, hanem 23... aaahhh... na majd legközelebb... de legkésőbb a 22-dik szülinapomnál :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése