Oldalak

2016. február 23., kedd

Biztosan tudom...

... hogy ez a táska 2015. december 11-én lett lefotózva. A fotó "sorszáma" ugyanis tartalmazza a dátumot, amely napon készült. Ha ez nem lenne mankóként nekem, azt sem tudnám körülhatárolni, hogy melyik hónapban készítettem el ezt a táskát. Így legalább tudom, hogy valamikor tavaly december 11-ét megelőzően varrmányoltam :o)

A fejemben régóta mocorogtak az ilyen kerek aljú táskák... ez volt a második ilyen próbálkozásom.
Hamarosan mutatom az elsőt is, jól láthatóvá válik majd, hogy míg azt készítettem milyen hibát követtem el, amit ennek a táskának a szabásakor már nem :o)

No, de a táska... Kell-me webshopjából származik mind a sötétbarna, mind pedig az őzbarna műbőr :o)

A pánt állítható hosszúságú, vállra véve is kényelmes és a testen keresztbevetve is hordható.
Kívül és belül egy-egy cipzáros zseb, plusz belül egy osztott zseb ;o)

A minta... nos igen.. a minta... ez is érdekes történet.
Egyszer nagyon régen vásároltam - ne kérdezzétek miylen megfontolásból - egy olyan "vonalzót", ami különböző méretű körök rajzolásához használható. Kezembe akadt. Rajzoltam, kivágtam, rendezgettem és lőn... csigavonal:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése