Oldalak

2016. augusztus 5., péntek

Barna. Piros. Kék.

Fogalmam sincs honnan jött az ötlet, hogy valami merőben újat, valami egészen érdekeset csináljak.
De jött.

Olyan színösszeállítást szerettem volna, ami a megszokottól eltérő, ami nem sablonos... ami izgalmas, meghökkentő, ugyanakkor a figyelmet felkelti, de nem az ízléstelenségével.

Így adódott, hogy a barna textilbőrhöz piros és kék textilbőrt használtam.
Őszintén szólva nekem nagyon tetszik a végeredmény :o)

Pakolós méretű, szabad préda:

Itt közelebbről is látható a minta, az öltések sokasága és a táska aljának rendhagyó, formabontó színvilága :o)
A fenti képhez kapcsolódóan mutatom, hogy a facebook oldalon korábban mutattam egy werkfotót, ami által a részletek leskelhetők meg ;o) Így a táska aljának steppelése is egészen közelről megmutatkozik :o)

Aztán a táska hátsó fele... a cipzáros zsebbel ;o)

Mondtam, hogy szabadon vihető? :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése