Oldalak

2016. augusztus 3., szerda

Fehér alapon pöttyös

Avagy mi volt előbb?
A bélésanyag vagy a táska?

Feltettem ezt a kérdést a facebook-on is ITT.

És meglepő módon, senki nem tippelt helyesen.

Történt ugyanis, hogy tökéletesen más okból kifolyólag... mármint dehogyis... szóval bélésnek való pamutvászonért mentem a méteráruboltba, de konkrét céllal, avagy, tudtam miből, mennyit akarok venni. És akkor, a pénztárhoz igyekezvén, rámkacsintott a törtfehér alapon színes pettyekkel mintázott textil. Rámkacsintott és nem engedett. Muszáj volt vennem belőle egy métert.

És hazaérvén nézegettem, simítgattam.... és egy hirtelen... hogy is mondjam... mert az "ötlettől vezérelve" nem jó kifejezés... olyan "fejbekólintott egy érzés"-szerű valamiség történt... mosolyogva elhatároztam, hogy ha már belül ilyen bohó tud lenni egy táska akkor miért ne lehetne a külseje is épp ilyen vidám :o)

És lőn.
Szóval kedveseim, nem, nem a táska külseje volt meg előbb.
A pamutvásznat megvéve jött az ihlet, s csak eztán készült el a táska külseje :o)

Pakolós méretű, szabad préda ;o)

És, hogy láthassátok egyben ;o)
Három darab, nem kis méretű (regények.. Rumini kalandjaiból, a gyerekeim könyvespolcáról) könyvet tettem bele... simán elnyelte... és bőven férne még mellé más is ;o)

Sállálállá :o)
Ájlávit <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése