Oldalak

2016. augusztus 9., kedd

Hollandia.

Egyszer jártam ott életemben.
Rohanós, decemberi őrület volt, hóesésben, mesebeli tájakon, csodás hangulatban :o)
Azóta is visszavágyom oda.

No, él ott egy tündérvirágszál, aki sok-sok-sok táskát rendelt már tőlem, s most újból egyet.
Ezúttal Mini Bag, nyárias, tengerpartos, csíkos verzióban.
Vasmacskával :o)

Nem, nem tévedés... kék és piros színből készítettem a vállpántot, pusztán mókából, s, hogy tényleg igazán vidám, nyárias, fiatalos legyen :o)
A vasmacskát szabad kézzel rajzoltam kartonra, majd a sablonnal a textilbőrre... közel sem tökéletes, de nekem épp ez tetszik benne :o)
Hogy a tudatalatti dolgozott-e? Nem tudom... mindenestre Hollandia zászlajára emlékeztet.
Erőteljesen ;o)
Természetesen ezen is van hátul cipzáros zseb:
Ildikó!

Köszönöm az újra és újra megnyilvánuló bizalmad.
Megtiszteltetés minden alkalommal, ha elkészíthetem a vágyott táskát :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése