Oldalak

2016. augusztus 18., csütörtök

Vörös és okker, ha táska.

Ez a vöröses árnyalatú textilbőr nagy favorit nálam.
A mandalás táskámat anno ebből készítettem, s jelzem, hogy most is azt nyúzom, de nem bír tönkremenni, pedig megfogadtam, hogy addig nem készítek magamnak új táskát, amíg ez le nem szakad rólam... alighanem az égiek úgy vélik cuki vagyok a mandalás pakolósommal az utcán flangászva, gyerkőceimmel a jobb és bal oldalamon :o)
Máskülönben mi oka lenne, hogy nem bír elszakadni a táskám?
(na jó, ez gigadilinyós felvetés volt a részemről... meglehetősen balhere balfék béna módon arra próbáltam rávilágítani, hgoy az általam készített táskák megbízható minőségben készülnek :o)

Őőőő... mit is akartam?
Ja igen, megvan.

Mielőtt elmentünk Balatonkeresztúrra júliusban, kiszabtam a darabjait, de az előkészületek, pakolás és idegbaj miatt már nem tudtam befejezni. Úgy várt itthon az asztalon, ahogy hagytam :o) Hihi, ki hitte volna :o) :o)

Hazajöttünk, s néhány napja készre varrtam:

A táska elején lévő motívumon egyébként hazaértemet követően iciripicirit változtattam csupán.
Megismeritek azt az egyetlen motívumot, amit ezen a táskán használtam másodszor?
Nem, persze, hogy nem... ahhoz egyrészt túl pici, másrészt tényleg egyszer használtam és azt is régen... szóval kattintsatok IDE és a megnyíló képen nézzétek meg a róka farkincáján a fehér bojtot :o) Nos, ezt a kartondarabkát kaptam elő, és ebből készítettem két "tulipánszerűséget" a motívum felső részének jobb és bal sarkához :o)
Itt látszik közelebbről is:
A táska hátulján lévő cipzáros zseb:
A táska alján lévő steppelés:
Egyenlőre szabad ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése